söndag 9 augusti 2009

Fnys

va tråkigt!

uber bitchen har gått i ide igen...får väl inte se henne på flera år igen...vilket jag finner väldigt tråkigt. Jag gillar ju henne. Hon får saker gjorde å saker sagda!

Well well well...hoppas bara på att hon manifesterar sig när hon behövs igen.

Har jobbar två nätter å ska göra min tredje i natt sen ledig till onsdag kväll...små tjerna å lilleman kommer ju hem imorgon s får väl se i vilket upp stressat skick dom är i denna gång tack vare modern deras.
Har hon haft ork att sms:a å ringa samt maila denna vecka så lär hon nog ha hunnit gasta å skrika ett å annat med.
Bara hatar att få hem dom i det skicket. Vet ju att nattingen blir en mardröm...å kampen om varje lite sak blir värre.

Ta bara en sån enkel sak som att man sitter still vid mat bordet...vet till 99,9% att lilleman kommer att vara som en jojo vid bordet dom första dagarna. Nu kommer det ju att bli bättre för att dagis börjar ju så han får ju mer rutiner å då brukar han känna sig mer trygg i våra som är mer lika dagis å övriga samhället.
Samt det att borstar tänderna VARJE kväll å morgon på mellan tösen...oj det är ju jobbigt. Eller att borstar håret å ha kläder som passar å matchar kommer att bli en kamp framöver igen.

Men jag längtar till skolan börjar och fritis varje dag. Alla våra rutiner finns ju där så det blir så mycket lättare att få vardagen att flyta på i lugnare mak.

Idag ska jag bara vara...ska väl ta ett samtal med sambon om vissa saker å ting...jag gillar inte att alltid vara lugn å sansad när man ska prata allvar med han...ibland vill jag skrika å vråla men vet ju att jag kommer ingen vart...kanske uber bitchen inte är så långt borta som jag tycks tro alltid...hmm tål att tänkas på...

Inga kommentarer: