lördag 8 augusti 2009

Fuck

fan fitta bajs knulla helvete analstavs helvets jävla as liv!

Så nu känns det bättre!

*djupandas*

Går bara runt å är arg å sur å allmänt otrevlig. Vad som bubblar har jag inte ork att ta reda på tar tillvara på ilskan å hävdar min rätt till att vara en uber bitch!

Händer ju faktiskt inte så ofta nu för tiden jag är på sånt humör. Förr om åren så kunde jag ju va sån i dagar å veckor nu kanske det händer 1 gång vart 4 år eller så.
Då när det begavs sig så va jag en sån som kunde be den framför i kön att skynda sig liiiite (gärna då genom att flåsa i nacken å köra av hälsenorna med kundvagnen) för vissa här i livet var minsann viktigare än att stå i nån fuck jävla kö!
Eller ligga tätt bakom olga 87 med bilen å stressa samt göra obsena gester på en 30 sträcka varför köra långsamt lixom.

Eller när nån stackars ovetande pojk försökte sig på att ragga på mig ute i krogvimlet...he he he har många goda minnen från den tiden...många uttryck myntades då som idag är vandringsägner.

Men en gång så gick ilskan över å har efter det aldrig riktigt kommit tillbaka med samma styrka.
Jag saknar den lite faktiskt man får mycket gjort när man är arg å inte många som hävdar sig mot en heller.

Ne he ni nu ska snygga fröken ut och jaga småhundar å annat löst divande kreatur å kolla hur långt man kan sparka utan att ta sats.

Inga kommentarer: