fredag 21 augusti 2009

Varför

kommer jag hem med skorna i en påse för??

Det är sånt man kan fundera på men förklaringen är enkel.

Det fans en fasanfull hemskt hund ( må va liten å vit men skällde på mig gjorde den)
vid macken dit jag va tvungen att cykla förbi fö att få mig lite cigg å chips så här dax på dynget.
Den var JÄTTE hemsk jag lovar så pass så jag fick ta av mig skorna för att kunna cykla resen av vägen hem!!

Kan lova att jag hade jätte trevligt i kväll träffade å pratade med vänner jag inte hunnit/ haft tid med att prata med på hela sommaren.
Kändes jätte skönt att bli kalas ful i kväll LOVAR!

Ne nu ska jag ta mitt hickade jag å krypa ner framför datorn glo på film...tills jag somnar trots hickan som vägar att ge med sig trots två cheesburgare å å 3 cig å 4 glas vatten!

Inga kommentarer: