torsdag 6 augusti 2009

Otäckt

meddelade på telefonsvararen är ju så där halv kul när man jobbat tre nätter.

Men jag måste snart ge människan en medalj för ihärdigt arbete. Vem fan skulle orka hålla på i över ett års tid...

Jag blir så jävla förbannad samtidigt som jag blir så full i skratt. Troligt att jag skulle åka över till människan å prata. Jo jo å gräset är blått på andra sidan sjön.

igår kom småtjejerna hem från sin semester i Finland med farmor. Dom vekar ha haft det jätte skönt å roligt. Att åka stora finlands båten var nog det som var mest spännande tror jag.
Så idag blir det att stå i tvättstugan med en veckas semester tvätt...sen ska jag nog ta å dra igång å städa här hemma dammsuga å skura golven...är ju så skönt när man jobbar helg att det är städat å fixat innan. Så kan man bara röja i mellan varven man råkar vara vaken å hungrig...

Inga kommentarer: