söndag 16 augusti 2009

Ont!!

Så jag nästan gråter i axlarna i dag...att jag nästan jämnt går runt med små värk i axlarna har jag blivit så van med så inget jag lägger märke till.
Men i dag gör allt jag försöker mig på att ta/lyfta svin ont ända ner i fingertopparna.

Har bett sambon att massera vet ju att jag kommer grina för att det kommer göra så ont men vet ju att allt blir så mycket bättre efteråt.

Annars har denna helg varit helt ok.
I Fredags vart det lite film med sonen, efter det att jag försökt vara it tekninker. Men det visa sig sen att skivan jag försökte laga datorn med var kass så sambon fick göra en ny i går så vips så fynkade sonens dator igen tills hans stora glädje å min stora sorg.
Jag gillar när han kommer å vill umgås med mamma, han kramas å vill busa samt bara är där å gör mig glad med sin närvaro.

I går så drog jag ut till Marieberg(varför kan jag inte säga det utan att höra den där jävla jingeln?) med lilleman. Hanlade lite billiga kläder till tösernas första dag i skolan eftersom dom kom från mamma i såg för jävligt ut i vanlig ordning å hur kul är det för dom att komma till första dagen i skolan med slit å släng kläder medans alla andra kommer i nya??

Så för deras skull åkte jag å handlade lite enkelt å billigt på rean, för att köpa nåt dyrare är inte å tänka på eftersom vi nog aldrig mer kommer att se kläderna. Dom bryr sig ju inte så men känslan av att ha helt nya kläder som alla andra känns nog toppen.

Sen senare på kvällen så blev det lite taxi verksamhet å sen en film med sambon...som jag tror jag såg 10 min av innan jag somna gott på sambons bröstkorg.

Idag har jag trots smärtan fixat tvätten å fått hjälp av sambon att städa sen mest skrota runt dag. Ganska så gott. Nu längrar jag mest till man får krypa ner i sängen.

Inga kommentarer: