fredag 18 september 2009

sitter man här då rastlös å vet att det inte är nån ide att dra igång med nåt eftersom man ska jobba hela helgen samt att man ska ha möte med hyresvärden kl 8.15 på måndag morgon...jippi hurra va trevligt!

Igår kväll drog jag tvättstugan så jag skulle slippa den idag...å sen så åkte jag till älskarinnan å gjorde henne lite sällskap några timmar i hennes bunker till arbete. Det va skönt å bra sitta å pladra om ditt å datt å uppdatera varann lite om vad som är på g å vad som har hänt sen sist.

Det är på nåt sätt så jävla skönt att veta att även om man inte hinner prata med varann på några veckor så är det som igår när man har tid att sätta sig ner å få umgås med vännen.
Puss på dig älskarinnan så jävla skönt att ha dig där ett samtal eller sms bort!

Jag måste börja tänka mer på att mina vänner faktiskt vill hjälpa mig och finns där när jag behöver dom och att dom inte tycker sämre om mig ifall jag skulle få ett psyk bryt å grina loss.
Ni vet vilka ni är och behöver ju inte nämna några namn...å jag hoppas för gudarna att ni vet att även om jag har röven full av saker som händer så har jag ALLTID tid för mina vänner. Att stötta och låna ut mitt öra är mig ett kärt nöje!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själv älskling!! Jag vet att du alltid finns när jag behöver dig o du vet detsamma!!!
Puss o kram älskar dig!!

GudinnanT sa...

Jo jag vet! Kan bara säga DITO!!!