måndag 7 september 2009

Vissa

Dagar önskar jag bara att man kunde snabbspola förbi!

Om jag fick bestämma så skulle jag nog snabbspola framåt en så där 2-3 månader å hoppas på att det mesta av alla bekymmer är lösa å jag kan bara njuta av att leva livet som man sig bör utan alla jävla bekymmer å konstiga saker som tycks drabba familjen hela tiden!

Bara det att jag vill hinna andas lite samla lite kraft å styrka mellan smällarna som inte är så nådiga just nu!

Men dagen efter något stort har hänt så har det blivit bara en till sak att ta i tu med. Känns jävligt underligt att vissa saker hur jävla jobbiga dom än är så flyter dom in i vardagen å blir en del av det normala!

Har inte ens haft ork att ta en storböls natt på skit länge! Förut så hade jag ofta en sån natten efter det hänt nåt. Nu känner jag bara ilskan å sen så poff borta. En plan på hur man ska lösa saken dyker upp i huvudet å så kör vi.
Men skulle faktiskt inte tacka nej till en snabb lösning för alla parter just nu som gärna vore idiot säker åxå!

Så om jag sköter mina kort rätt imorgon tror ni då att jag imorgon kväll kan skriva om nåt trevligt å roligt för en gång skull???

Inga kommentarer: