söndag 6 september 2009

Sliter

mitt hår tills det blir stora kala fläckar!
Blir så in i helvetes jävla förbannad! Alltid alltid alltid när jag kommer hem från jobbet när jag jobbar helg ser det tame fan ut som en hel jävla svinstia!

Som i morse...inte hade någon plockat ur diskmaskinen utan bara fortsatt plocka skitig disk på diskbänken samt en massa jävla skräp. På bänken så finns det spår av någon som hällt upp fil å flingor. Samt att det är massa frasiga flingor på golvet som är så mysiga att trampa i!!! INTE!!! På bordet står maten den äldste skulle kommit ut å hämtat kvar så man får kasta två kyckling filéer å en massa sallad. Å alla tillbehör står kvar på bordet så som ketchup salladsdressing å kebab dressigen.

Vidare in i lägenheten hittar man en fil tallrik å halvätna äpplen. Jag kan ju förstå att dom som är under 20 här hemma kanske tycker att va fan det kan nån annan göra men när en man på nyss fyllda 40 år ger fan i att plocka undan efter sig blir jag tame fan vansinnig!!!! Det kan väl inte vara så jävla svårt att ta undan tallriken å plocka ur diskmaskinen samt ladda den med ny skitig disk???
Som jag finner det så jäva roligt att jämt behöva plocka å fixa efter att andra 7 st som tycks tro att jag ser städning som det roligaste i hela världen å gärna gör det flera gånger om dagen!

Inga kommentarer: