onsdag 2 september 2009

40




Jag bor ihop med en man som är 40!!
Fattar ni 40 år! Måste betyda att jag har än väldigt gammal kärlek eller hur?! För det kan ju inte vara så att jag börjar bli äldre för det är inte möjligt bara.

Det har hänt lite sen sist...Den privata värden som äger huset där vi var å titta på 7 rum å kök för ett tag sen ringde å ville att vi skulle komma å titta på två stycken 5:or en på 169 kvm å en på 164 kvm...då sambon sa det att vi undrade vad som hände med den andra vi var å tittade på...han i andre änden vart alldeles stum å sa oj det har blivit nåt fel..den ska ff vara ledig ...så nu går vi å hoppas på att den ska bli vårat nya hem!
Vi ska iväg idag kl 16 å prata med dom så i eftermiddag vet vi mer. Hoppas hoppas hoppas!


Sen hade vi kalas för min son som fyllde 16 å sambon som blev 40 i söndags. Vi bjöd på bullar å tårta med tillbehör.
Många kom å presenter delades ut. Båda födelsedags barnen var nog nöjda med sin dag.
Tror jag iallafall...

Sonens själva födelsedag va lung han fick ett kuvert med lite pengar så han fick i hop 2100:- inte illa sa han å drog å köpte sig en tröja å ett par jeans som han kollat på länge. Ändå har han pengar kvar duktigt gjort!

Sen var det dax för sambons stora dag..en lugn tillställning blev det han hade ju jobbat natt så väckte han lite stilla så där vi 14 tiden. Han fick öppna sina paket å ett leende infann sig i ansiktet på han...han vill ju så gärna ha båt så jag fixa början...en fördröjnings tamp å en sjörövar kit som matchar..sen hade ju hans barn fått pengar av mig så dom kunde handla nåt å dom hade varit i väg med farmor å handlat han en tröja. Senare på kvällskvisten så dök en av hans vänner över med present ett par jätte fina ljusstakar..eller vad man nu ska kalla dom...det är ju lyktor egentligen men ser ut som ljus. Satt å språkade en stund å drack kaffe samt åt tårta igen!

Sen fick han lite andra saker av mig som jag inte tänker nämna här...

Själv så har jag varit hemma från jobbet i två nätter med feber...har fått en infektion i tandköttet så har en böld stor som ett plommon stiligt värre! Har inte ont å så men känner ju att kroppen är inte riktigt kry!
Nä nu ska jag ta en kopp kaffe å en cig ute på altan å kolla på spö regnet en stund sen in i duschen å fixa till sig innan vi ska iväg å kolla på lägenheterna å få svar på om vi inte kan få den vi så gärna vill ha!

HÅLL TUMMARNA GOTT FOLK!

Inga kommentarer: