lördag 26 september 2009

Jag

undrar när ska min och sambons lust va synkade?

För det känns som att det aldrig är så att vi har lust samtidigt...helt ärligt så har jag faktiskt börjat fundera i dom banorna om att det är något allvarligt fel. För jag känner det som att det alltid är jag som tar iniativ till sex å får nobben 8 av 10 gånger.
Det är alltid nåt som inte stämmer...sovit för lite, ont nånstans, för lite tid mm mm mm mm.
Name it and I have heard it!

Jag har för längesen accepterat att vi är två olika person typer. Jag är en sån som behöver närhet å beröring ofta för att känna mig trygg. Medans för sambon är det tvärtom. Jag har ju vant mig vid att märka av när han tycker att han fått nog med närhet. Att det alltid är jag som får avbryta kramen å ta ett steg tillbaka. Det kan vara väldigt irriterade faktiskt att aldrig vara den som vill lämna kramen. Att nästan alltid känna att man får gå innan mitt behov av närhet är helt mättat.
Jag vet ju vad han menar när han går förbi och stryker mig på ryggen eller stryker mig på kinden.

Sen är ju det detta med att känslan av att aldrig vara första prio kan vara väldigt tufft. Dom gånger det har hänt är inte ofta. Det är alltid något annat just då som är viktigare. Känns det iallafall som.

Det är inte det att jag tvivlar på att han älskar mig utan bara det att jag önskar att jag fick lite mera av varan ömhet å närhet.

Men ibland önskar jag ju att han bara tryckte upp mig mot hallväggen å hångla av mig lite så där bara för att han har lust.
Eller kommer in i duschen å överaskar men han är inte den typen alls.

Jag kan ju gärna trycka upp han mot väggen å släta av han bara därför att men vet ju att han inte vill så varför tvinga han för?

Men detta att hela tiden bli avvisad är djävligt trist. Tror ju inte att det är så att han inte finner mig upphetsande utan bara det att han vill att allt ska stämma jämt. Å så funkar det ju inte alltid...ibland så kanske inte lusten finns där till 100% från början utan kommer med stormsteg när man väl börjar smusla under täcket.

Eller är det jag som är onormal å tycker att sex mer än tre gånger på en månad är helt normalt?

Inga kommentarer: