fredag 23 oktober 2009

Död

åt ring signaler på telefonen!!!

Varit å jobbat två nätter sovit som en kratta pga att små barnen är hemma. Å äntligen såg jag fram emot att få sova mer än 3 timmar i sträck. Å va fan visst jag har mig själv och skylla eftersom jag sa okej till att åka till grossisten å handla lite. Så var inte hemma förrens halv tio. Å stört dök i sängen men väl där så va jag as pigg. Kolla lite på ett avsnitt av supernatural innan sambon kom å gjorde mig sällskap. Men bytte till dvd å en dos av hyacint. Å somnade som en sten. För att vakna av något kl 12.50.

Jo men visst 10 min efter börjar hem telen glada melodi spela så muntet igen å igen å igen...varför kan jag inte lära mig att stänga av ringsignaler så jag får sova färdigt nån gång men nej då jag är ju uppenbarligen helt rabiat korkad så det klarar jag inte av tydligen.

Inga kommentarer: