fredag 16 oktober 2009

Fy

på mig!

Har inte haft lust eller orka att blogga...visst händer det saker som vanligt i mitt fullständiga kaos till liv.
Men orken till att ta tag i allt har inte riktigt funnits där.

Ska ta tag i allt nästa vecka då ska jag ha en sån där göra allt tråkigt vecka har jag bestämt.

Men konstigt nog så känner jag mig lycklig å rik för tillfället.
Jag har en jävligt bra å trevlig sambo som ställer upp å stöttar mig när jag behöver. Vi skrattar mycket å pratar om allt. Han gör ju väldigt mycket för att visa på sitt sätt.

Mina bar är ju som dom är å många gånger så är dom ju helt underbara. Å bland vill jag helt sälja dom på loppis men överlag så flyter det mesta på i en god å trevlig fart.

Alla mina bonus barn är ju goa dom med. Dom har ju sina sidor dom med men faktiskt så är det mycket lugnare på den fronten än vad det har varit. Det verkar som dom testar gränserna å vet att jag inte ger mig å att regler å normer finns där för en anledning.

Så just nu känns det som alla hinder inte är allt för stora för att besegra oss utan att bara man tar i lite så fixar vi detta tillsammans som familj!

Inga kommentarer: