fredag 30 oktober 2009

Ny

begagnad bil har ju inköps till denna familj...eftersom jag fortfarande är den enda i denna stora familj som har körkort så har ju jag äran att köra.
Nu har vi ju haft bilen ett tag å jag kan fortfarande inte vänja mig med den.

Först ska jag säga det som är bra sen kommer det som är piss.

1. Alla får plats.
2. Den blir varm fort.
3. Den startar.
4. Den är grön
5. Man kan lasta mycket i den.
6. Den har en värmeslinga i framrutan så den värmer bort snö å frost vid vindrutetorkarna.

Nu till det jag bara inte kan med.

1. Jag känner mig som en dvärg i ett jätteland.
2. Jag måste sitta jätte nära ratten för att nå pedalerna.
3. Jag måste sitta i bästa raggar stil på sne för att nå växelspaken.
4. Jag når inte att skrapa hela rutan fram utan måste inköpa en skrapa med lååååångt skaft.
5. Vid ett trafikljus så tar det en halv minut för detta stora åkäke att börja rulla när man gasar iväg.
6. Kurv tagning är inte att rekommendera
7. Den matchar inte min personlighet inte ett dugg!

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAHA jag måste se dig köra nån dag :) Puss