tisdag 20 oktober 2009

Jag kan inte

SOVA!!!

Ovanligt va? Nä inte direkt!

Har varit ap trött hela dagen men inte kunnat sova nåt. Å när jag väl kände att jo nu så skulle en liten slummer på så där 3 timmar sitta fin men nej då då är det dax att åka tvärs över stan å hämta töserna. Så gick det med den stöd vilan.

Känns ju ganska så bra med tanke på att jag ska jobba imorgon natt...behöver ju inte tänka på att vända om dygnet för det har jag sett till att skita i! Imorgon blir väl en sån dära halv slöa dag om jag får bestämma...men sambon hittar säkert på nåt som ska göras men ser ni jag har varit smart som en bäver å bokat tvättstugan kl 10.30 imorgon så det blir inga långa utflykter iallafall! Ha ibland är jag bara för smart!

Har funderat på en sak...låg å skrattade åt sex utbildnings program på tv mitt i natten på jobbet i helgen...å en av deltagarna där sa en sak som fick mig att börja fundera.
Vad är skillnaden på intimitet å sex.
Allså för dig?
För mig handlar ju sex om just sex. Man kan ha sex utan intimitet men kan man vara intim utan att ha sex i ett förhållande? För vi säger med ett ONS så finns det inte mycket intimitet egentligen. Mer en slags rå sex. Som för att bälja i sig tre glas vatten en varm sommar dag för att släcka törsten.

Medans i ett förhållande tar man sig mera tid att söka, leta å finna det intima i sexet. Visst kan man ha rå sex när man är i ett förhållande åxå men det är mer ett spel å sökande än nåt man gör för att släcka trösten. Man delar med sig mera av sig själv till den man har ett förhållande med än med någon man kanske inte ser igen. Fast vänta här nu... ibland blir det ju väldigt intimt med ONS just av den anledning att det är ett ONS för att man tar tillfället i akt å släpper loss å ger järnet för att man känner att va fan lika bra att spela alla kort på en gång vem vet när man får ligga nästa gång?!

Nu vart det lite snårigt här hade ju en tanke färdig om detta men nu får jag allt tänka om å tänka till lite mera..kanske ska väcka sambon å dra igång en diskution...nä tror inte han är så road av det just nu fan åxå jävla sömntuta!


Nä om jag skulle ta å gå och hämta usa minnet å fylla på med nya avsnitt av supernatural. Sambon får väl kolla i kapp mig imorgon när jag är på jobbet å han är hemma. ( eller va säger jag han kommer ju ha somnat på soffan kl 20.10)

Inga kommentarer: