torsdag 1 oktober 2009

Ledig

fram till på Onsdag kl 22! Lycka!
Om det nu inte va så att jag har en hosta som påkallar sin uppmärksamhet i tid å otid! Hostar så där trevligt ...så hjärnan sväller å slår emot skallbenet för varje hostning...och efter ett par rejäla hostningar så bubblar det till i röret och slemmet kommer halv vägs för att göra en u böj ner åt igen...NICE!

Men nog om mina krämpor.

Nu till varför jag råkar ha en ledig vecka. Jo mina kära vänner det va ju så att jag å sambon tänkte åka på kryss eftersom han fyllde 40. Men vi bestämde oss för att av boka å köpa oss en minibuss istället. Men valde att ha kvar våran semester som vi sökt om över helgen. Vi anser att vi behöver en helg i ledighetens tecken.
Å det va inte mitt förslag från början utan sambons!! Som tyckte att vi kunde behöva en ledig helg utan småbarn.

Men några bestämda planer för helgen har vi inte förutom att vi ska hem till min mor och far på släkt middag på lördags eftermiddagen å det är ju nice att slippa laga mat! Aldrig fel!

Sen så när jag kom hem från jobbet i måndags så hade någon (ni kan säker lista ut vem) lagt fram hintar i halva lägenheten om att han minsann visst tänker på mig som en sexuell varelse.

Som jag sa då å kommer säkert upprepa många gånger till. Jag älskar han fast han inte funkar på samma sätt som mig. Det gör ju att man lixom aldrig riktigt får grepp om han å ständigt står inför nya utmaningar och puchar varann till att söka sig utanför det invanda och man hamnar aldrig en en rutin som känns invand å trist.
Men en vacker dag så ska jag nog få honom till att hångla upp mig mot hallväggen å va lite djurisk utan att va i bur ;)

Inga kommentarer: