måndag 5 oktober 2009

Skrattat

mig fördärvad här framför datorn i kväll.
Det börja med att en vän från tonårstiden la upp lite gamla bilder från den ljuva ungdomstiden på facebook...å jag å sambon rota fram hans gamla. Å sen va karusellen igång...

Men gamla bilder rotar även fram gamla minnen. Goda som dåliga. Men mest goda.

Jag har ett sånt där guld minne från den tiden. När man va ihop med Braxen å han å jag gjorde dirty dancing hoppet i parken vid järntorget. Fan va snygg man va! Å cool.Ja det va tider det... eller när man kom hem till mamma blott 15 år å hade tatuerat en ros på röven...hmm den ser inte likadan ut då som nu kan jag lugnt säga.

Men suget efter att dra ihop en fest å bjuda in gamla vänner från då är enormt så nu ska jag gå å tala lite allvar med sambon...

Inga kommentarer: