måndag 30 maj 2011

Har

haft en bra helg.
Fredagen satt jag och bara hade det skönt i soffan åt lite gott och kolla på brittisk krim. Jo just det vi montera ihop våningssängen innan sambon gick å stödvila innan jobbet. Så gjorde jag det sista sent på kvällen...det vart väldigt bra!Jag har allt bra idéer!
Lördagen så vakna jag tidigt slafsa runt och njöt av tystnaden när sambon vakna till så drog vi till shopping centret. Handla lite dricka till kvällens bravader...hem å sambon la sig och stödvila. Jag gjorde mat och fixa lite. Svärmor kom och vi satt och prata skit i några timmar sen drog vi ut på lokal. Det va kul träffa kompisar och satt å tjata å dansa lite. Jag skratta som fan åt svärmor för när vi satt vi ett av borden på ute serveringen lutar hon sig åt mig och säger du jag har tappat bh bandet...sambon bara skaka på huvudet efter en stund gick hon på toa och skulle leta...men hitta inget...kom tillbaka å efter en så därtio minuter säger hon nämen titta och lyfter på armen å vad tittar ut i ena ärmen jo bh bandet!

Svärmor tröttna vid tolv och gick hem till oss. Jag å sambon stanna kvar en timme till sen ringde vi den vandrande vålnaden så han fick komma och hämta oss. Hem och satt och tjata mera skit med svärmor innan alla trilla ner i säng. Söndagen gick mest i slöhetens tecken...va uppe tidigt och prata med svärmor innan hon åkte hem. När sambon vakna till så drog vi upp på stan och fika. Hem å montera de sista gardin skenorna i taket. nu ska jag bara sätta mig och sy fast en miljard fästen för upp hängingen för jag tänkte lite fel. Ja ja det går nog bra.

Idag ska jag bara ta det lugnt ta dagen som den kommer...

Inga kommentarer: