lördag 7 maj 2011

Men

bra NU kom jag på att om vi ska ha 18 st barn här imorgon och säkert en del vuxna på det så måste ju jag va lite fin kläd och kan då välja att ha min nya fina svarta klänning! Men då kan det va bra att ha lite släta fina ben...gaaaaaaaahhh raka benen kanske vore på sin plats och smörja lite brun utan sol på dom bleka fina spirorna...
Bara att skrida till verket med andra ord!

Men vi har hunnit med att städa inomhus och fått bakat ca90 st bullar och kakor och chokladbollar och lite annat...det ska ju va både fika och lite grilling. Så det ska tillverkas spett på löpande band imorgon och så ska det städas på baksidan och göra en liten tillflyts ort där åxå. Kan behövas kom vi på...vi ska böra fram utemöblerna och ställa upp allt på framsidan...eftersom sambon valde att försöka anlägga ny gräsmatta på baksidan. När han visste att vi skulle ha barnkalas. Smart tänkt som vanligt.

Mina knän mår bättre tack för att ni frågar...vänster knä gör nästan inte alls ont men höger spökar fortfarande lite. Men klart bättre är det. Hurra för det.
Så ska väl skära lite fina snitt på benen nu så jag ser riktigt fin ut tills imorgon!

2 kommentarer:

MonasUniversum sa...

mona@hemslojdsprodukter.se!!

GudinnanT sa...

Provar den nu så får vi se...