fredag 6 maj 2011

Se

där va till läkaren i går och vart sjukskriven över helgen...och så skrev han ut piller som jag inte tänker hämta ut...och så ska jag iväg och kolla knäna på måndag efter som höger knä är nog nåt fel i brosket på...och så vill han att jag börjar med sjukgymnasik. Troligt.

Igår så bad jag sambon ta hand om tvätten...gick ju så där...det är vikt och lagt i hög i korgen. Och det tog hela dagen innan han tog tag och gjorde nåt. Han har suttit nu i dagarna tre framför datorn och bara pillat med hemsidor och annat...

Morr är så jävla fucking trött på han och han projekt han tycks börja med lite här och lite där. Han är en drömmare inte görare...han sätter igång men att ha ett slutmål eller se på saker realistiskt är inte hans grej. Och ibland är det väl kul men inte när han tror att det är helt ok att gräva ner sig i nåt och stänga av allt annat som faktiskt är viktigare. Som att se till att allt flyter på i hemmet innan han drar in i sitt projekt.

Jag visar sällan intresse över han projekt för att han visar ju väldigt sällan nåt intresse i mina saker. Sen så ber jag honom väldigt sällan om hjälp med mina grejor jag håller på med för jag vet att han inte hjälper mig utan tar över. Eller ger sig in i en lång förklaring av nåt i tio minuter nåt som skulle ta en mening för nån annan att förklara.

Just nu är jag bara i en stor svacka pga mina knän jag blir rastlös av att sitta och ha ont...så jag retar mig värre och värre...men att han väljer att sitta med datorn istället för att va vuxen och ta hemmet först retar med tokig!

Inga kommentarer: