torsdag 19 maj 2011

Jag

slår ihjäl smabon snart!
Jävlar va arg jag blir. Vi hade/har bestämt att göra om i sovrummet ta bort bokhyllorna och sätta dit garderober istället...och sätta up en skena i taket och sätta dit draperi. Fine inga problem vi var överens!

Tills idag när vi ska åka iväg och handla grejorna...jag hade skrivit lista och räknat ur allt men se när vi kommer in på ikea ja då börjar han lägga in veto och argumentera om vilken garderob vi ska köpa och varför...och hur vi ska ha skenan i taket med draperiet. Men jävlar va arg jag blir tror ni att vi köpte nåt NEJ jag tröttna och sa bara åk hem så får vi kolla och mäta en gång till.

Och väl hemma så visar det sig att det jag hade räknat och kollat ut va det bästa. Fast nu blir det en annan garderob än den jag ville ha för det har kommit ut en ny modell som inte fanns när jag satt och räkna och kolla förra veckan.Den är högre än den jag kollade på. Men det blir som min grund ide va tänkt nu ska vi bara komma överens om hur skenan i taket ska vara sambon han har fått för sig att vi ska ha tre som ska gå lite omlott medans jag säger nej eftersom mesta delen ska gå bakom soffan. En rak lång skena ska det va.

Gha andas lugnt och fint så blir det nog bra om en liten stund.

Inga kommentarer: