torsdag 5 maj 2011

Inge

kul att ha trasiga knän...vaknar flera gånger per natt av att jag legat still och har ont i knäna.

Hemmet blir lidande för jag orkar inte lägga mina 2-3 timmar städning varje dag...utan får göra få saker korta stunder...skulle behöva göra en rejäl städning men bara dammsuga hela nedervåningen blir halvdant för jag inte kan böja och fixa det rejält. Först nu fattar jag själv hur mycket man böjer och använder knän.

Så vad händer jo jag blir rastlös och irriterad snäsig och ingen ork för nåt. Vilket betyder att sambon får sig ett par känger om dagen...kanske kan va bra så han sätter lite mera fart och tänker till lite...


Bävar inför barnkalaset på söndag då mellantösen fyller 9...hoppas på fint väder och så men 12 galopperande ungar på nysåd gräsmatta är = gegga! Jippi att städa och fixa efter kalaset!

Inga kommentarer: