onsdag 11 maj 2011

Test

som beslog av 50 frågor var av 20-25 bestod av mattefrågor kändes väldigt konstigt att göra. Å konstiga genometri grejor inte min grj kan jag ju säga. Men gjorde som vanligt hoppa över allt som handla om matte och tog alla andra frågor som jag kunde svara på först och beta av en efter en av matte frågorna tror jag han väl göra en så där 10 matte och 20 andra frågor.
Men tror faktiskt att jag får ett bra resultat för såg ialla fall tre som gjorde varje fråga en efter en och inte han så långt på 12 minuter. Ja ja hör jag inget inom två veckor så blir det inget med det jobbet. Men tror att jag skulle tycka det va ett roligt jobb och ett jobb som man ständigt skulle utveckla sig i.

Men logistiken löste jag bra idag. Åkte med lilleman till dagis hem tog lite frukost sen körde stora sonen sen hem duscha fixa till mig slappa och drog sen å jobba satte fart och sen mellan jobben ringde sambon hämta han i jobbbilen tillbaka till lokalen sen släppa av han jobba mig lite till slöa och ta en kopp kaffe sen hämta sambon lilleman och mig en snabbsväng till affären hem släppte av sambon och lilleman och så drog jag och gjorde jobbprovet. Så kom jag lagom hem till att maten va färdig. Det va bara att sätta sig det va lite trevligt.

Sen va det löpande band in i duschen på de tre små och så en och en droppar ner i sängen.
Nu ska jag sätta upp fötterna på bordet ta en öl ur kylen och kolla på hockeyn!

Inga kommentarer: