lördag 5 november 2011

13

timmar på jobbet avverkade jag igår...va lite kris men är ju en snäll människa så ställer ju när mina arbetskompisar ringer å har desperat försökt fått tag i nån annan för dom visste att jag skulle äntligen skulle få vara lite ledig en helg. Men det gjorde inte så mycket för va rätt så lack på sambon...hade grälat rejält dagen innan nåt som inte händer så ofta men när det gör det blir jag alltid så arg att jag vägrar att prata med han under ett dygn eller så.

Men han verkade ha förstått hur arg jag va för när jag kom hem igår så hade han ansträngt sig lite extra. han hade tänt ljus och plockat fram vin. Vart en rätt så trevlig kväll/natt med en del snack. Som fortsatte idag på morgonen. Men har nog fått sambon att förstå vad han gör...han sätter mig i den elaka hörnan för han släpper igenom saker utan att tänka på vad det får för konsekvenser för mig i slutänden. Hoppas nu på att det är sista gången jag blir utmålad som den elaka.

Å jag skulle vara ledig hela helgen men guess vem som ringde nyss...jo jobbet å dom ville jag skulle komma och jobba ikväll och imorgon...tacka vänligt nej i kväll men tog imorgon. Ikväll ska jag iväg och tända ljus för pappa. Och åka till mamma med en försenad present. Å så slöa framför tvn...utan vin.

Inga kommentarer: