onsdag 30 november 2011

Vad

är vila efter en operation? Har dammsugit plockat i och ur tre maskiner med disk hjälpt till med maten...sett till att tre små kommit in i duschen samt stoppat ner lilleman i sängen tryckt i en maskin med tvätt bäddat rent i våran säng. Samt duschat å fick skrubba järnet för att få bort alla rester av allt klister från tejp och ekg lappar. Jag tog det halv lugnt på förmiddagen men när jag märkte att sambon inte kunde få röva ur och göra nåt fick jag dra igång så nåt skulle hända.

Trodde att jag skulle få ta det mera lugnt men icke samt att kunna få krypa ihop och tycka synd om mig själv i han famn en stund...men nej...han har legat på soffan och dragit stora stockar sen strax efter åtta. SÅ känns så där just nu att ha ont och va maktlös över att när jag inte är med och styr så går skeppet rakt åt helvete. Fattar bara inte.

Inga kommentarer: