tisdag 8 november 2011

Tror

att jag jobba för mycket...för varje gång jag är ledig vaknar jag kl 05.40 och är pigg...sen om jag jobbar kväll eller är helt ledig spelar ingen roll...trist som fan är det. sen så är det en annan grej jag märkt...jag har för mycket att göra på jobbet så när jag är ledig eller jobbar kväll ja då spenderar jag mycket tid med att tömma tarmen på allt jag tryckt i mig under dom dagar jag jobbar...för gå på toa på jobbet å bajsa är inte min grej...men kanske måste jobba bort det...för så här kan jag inte hålla på i all evighet.

Men i helgen så SKA jag vara ledig...de små ska till mamma så har tänkt att bara vara möjligt att jag försöker bestämma nåt med nån å umgås eller så. Men mest ser jag fram emot att kunna vända mig om å somna om två morgon i rad!

Inga kommentarer: