måndag 21 november 2011

Aj

satan! Jag har som träningsvärk i varje muskel idag...skulle ha jobbat kväll idag men fick ett samtal kl 06.55 med frågan om jag kunde byta för en på jobbet va sjuk och det var bara en ordinarie å tre timmare. Så klart jag stog på jobbet kl 07.15 redo och sugen på en ny dag på jobbet. Å vilken dag!

Verka på pappret som en ganska så lugn dag blev en helt galen dag i 390 km sen kl 08.20 så höll det på tills jag kom ut ur dörren kl 16.20!
Hemma satt svärmor å sambon med nykokt kaffe å saffransbullar...satte mig ner och små prata men kände efter 10 min att det börja krypa i kroppen...så va tvungen att plocka med tvätt och disk samt pilla lite här och lite där.
Imorgon så har jag ledigt på schemat fast ska klämma in möte på jobbet 13-16. Så jippi några timmars ledigt blir det denna veckan! För har lördag ledigt men då tänkte jag gå på 40 års fest faktiskt. Det är ju planen för jobbar fredag kväll och söndag kväll. Nu ska jag släpa denna sarjade kropp i en varm dusch och sen bädda ner mi i sängen brevid katten.

Inga kommentarer: