torsdag 10 november 2011

Förstår

inte...hur ska jag veta vad vi ska laga för mat när jag varit på jobbet hela dagen å sambon varit hemma hela dagen med en sjuk lilleman borde ju kanske ha kommit på nån gång under dagen att han skulle planera mat....men nej då...komma på kl 16 att han inte tagit fram nåt eller inte ens kollat i frysen. Smart drag där kan man tycka.

Å tvätten är kvar i maskinen sen i går...inte var det dammsuget heller...va fan gör man hela dagen då? Att baka bröd kan ju inte ha tagit från kl 08-14 eller?

Sen så är jag lite väl trött för irriterar mig över en hel del här hemma...på att sambon tillåter lilleman vara så sjukt beroende av honom. Att han aldrig sätter tid åt oss...att barnen å jobbet alltid går före. Nån gång vill jag känna att jag är han prio ett...om det så bara är för några timmar så vore jag nöjd.

Inga kommentarer: