onsdag 30 november 2011

jag överlevde! Vart på plats på sjukhuset kl 08 fick en fin rock att ha på mig. Efter det var det dax för knark det va trevligt. När dom rulla iväg mig mot operationssalen och jag fick hoppa över till britsen var jag lite lagom susig i kolan och hade inte mycket att säga till om. Så fick jag masken över ansiktet å vips va jag borta och vakna av att jag hade bajs ont i armen där dom satt infarten. Å bubbla väl lite i nattmössan...en av tjejerna va snäll nog och tog bort infarten snabbt. Hon såg nog att jag va på väg att plocka bort den själv så hon tog det säkra före det osäkra. Sen låg jag mest och lyssna på personalen prata med andra yrbollar. Men ont nja lite öm i munnen och så visst men inte farligt.

Tjata mig till att få åka hem tidigare å va lite jobbigt att åka bil men väl hemma kändes det mycket bättre. Va mest rastlös av att det så ut som hela havet stormar hemma. Gick och små plocka och greja så sambon kunde sätta fart och få mat på bordet. Men inte förrens vid 21 tiden kände jag att jag va trött och seg. Sen har jag sovit ganska så dåligt vaknat flera gånger vandrat ett par varv gått och lagt mig igen och somnat. Men har fortfarande inte direkt ont öm är jag å mår lite illa men det är nog mest för att jag inte kan äta ordentligt utan får leva på yougurt och soppa i nån vecka. Får väl se om allt det dåliga kommer i kväll.

Inga kommentarer: