söndag 11 december 2011

Ahhh

helgen är över! Men roligt har det ändå varit. Gillar ju mina jobbarkompisar och det jag jobbar men men man blir sliten det blir man av att jobba så många timmar på kort tid. Och hela tiden ska man vara skärpt. Å hålla många bollar i luften. Så man kan inte gå och slappa direkt.

Och i går dråsa jag likt ett kassaskåp ner för 5 trappsteg tjång sa det så satt jag halvvägs ner för trappen och slog i utsidan på höger lår och höger axel samt att jag idag har svårt att greppa och känna saker med handen. Å vilket fint blåmärke jag har på låret sen! Hå hå så snyggt får det nästan inte vara.Sen att lyfta saker i eller ur skåp är ingen höjdare. Men sambon han säger sig ha ont i nån muskel i ryggen så han kan ju inte göra nåt så bara att bita ihop och göras vad som måste här hemma.

Inga kommentarer: