torsdag 15 december 2011

Talar

man om trollen så kommer dom.
Hade en ganska så kass dag på jobbet börja med kaos och avsluta med en glad överaskning jag fick en julklapp från chefen eller ja alla fick men jag fick en med orden du är en klippa och utan dig skulle det inte gå runt! Fick en klump i halsen och fick svälja hårt.

Sen kom jag hem och tänkte va trevligt fira dottern som fyller 17 år...jomen visst hon va inte hemma tur man väckte henne och sjung en truddelutt innan jag gick till jobbet. Sen laga mat och sambon får en total black out och börjar gaffla om vad som ligger vart...han som behöver en gps för att inte köra vilse i den sad han är uppvuxen i och aldrig bott nån annanstans när jag kunde bevisa att jag hade rätt genom att slå fram en karta blev han som en tjurig tre åring och gasta och stampa...sen säger han men gå och skriv nåt sarkastiskt på fb det brukar du vara duktig på ööööhhh det va moget väldigt moget hörrö du. Hans försvar är men jag hittar mycket bättre på cykel jaha sen när flyttar områden på sig? Dom ligger inte direkt på andra ställen beroende på om du cyklar eller kör bil.

Ja ja han lugna ner sig och nu går han runt som en herrelös hund och stryker runt. Och jag är elak och säger inget. Utan bara låter han må lite dåligt. För det kan han ha. Kan man inte ta att man har fel kan man inte gå till person angrepp bara för att man råkar ha rätt. Jag brukar inte gaffla emot utan brukar humma och låta han gå och tro att han har rätt mest för jag brukar inte tycka det är värt att bråka om små saker men idag vart jag heligt förbannad när kan genast när jag sa nej du har fel vart rabiat och börjar gasta om att jag va dum för att jag inte sa att jag hade fel.

Nu till nåt helt annat!
Har en liten plan ang nåt jag gått och funderat på en längre tid ska finslipa på den i helgen. Vad det är avslöjar jag om/när jag gjort det!

Inga kommentarer: