söndag 18 december 2011

Vakna

kl kvart i fyra i morse av att det lät som nån försökte riva halva huset från utsidan och trodde att det va katten som med våld försökte öppna balkongdörren. Men kommer upp och ser att nån står i våran carport och drar iväg med en av våra cyklar. Jag kasta mig in i sovrummet och slängde på mig morgonrocken för att hinna se vart tjuva jävlen tog vägen. Hinner ut i köket och bara ser spår i snön efter cykeltjuven. Sucka högt och svor mellan tänder över att folk ska ha så svårt att låta bli andras grejor!

Skrev ett inlägg på FB om hur arg jag va sen kröp jag ner och försökte somna om och det gick väl bra och nu på morgonen har min son skrivit...ha ha synd mamma det va bara jag som va cykeltjuven! Jävla unge skärma skiten ur mor sin och sen bara skatta åt henne grrrr han ska få betala för det!

Inga kommentarer: