tisdag 6 december 2011

Förvånad

fick ett mail idag från min chef..ang en fast tjänst som finns på jobbet. Är lite kluven...jag vill gärna ha ett fast jobb bara det att skulle jag mot all förmodan få det så skulle det betyda att jag skull få byta grupp och vill faktiskt inte förlora mina jobbarkompisar just nu. Dom är alla toppen en å annan har man väl mindre gemensamt med men en trevlig stämning finns alltid på jobbet. Å jag känner aldrig att det är motigt att gå till jobbet visst själva jobbet är ju inte det roligaste alla gånger. Men Jobbarkompisarna gör det värt att gå varje dag. Så av den anledningen känns det som ett stort steg att gå ifrån dom.
Men än har jag inte fått nåt jobb...har bara ansökt.

Idag på jobbet köpte jag mig en soppa och åt till lunch...det va himmelskt gott å att få tugga lite va inte illa. Men kände att jag va extremt trött när jag kom hem så tog jag en värktablett och drog mig undan i sovrummet kände att jag hade ont och va inte så trevlig att ha att göra med. När alla hade ätit och de små va på väg upp i sängen kom jag fram. Tog en liten portion av maten en bit tårta å satte mig och åt FÖRSIKTIGT å se på fan det gick vägen. Ah det betyder att jag kommer sova gott inatt. Inte vakna och vara hungrig!
Imorgon är det 7-16 som gäller sen är jag ledig hela torsdagen! Då ska jag nog ta och smita iväg och fixa lite inför min dotters födelsedag nästa vecka. Fast först ska jag fika med mina vänner...å jag ska visa dom alla min fina stygn i munnen ha ha

Inga kommentarer: