torsdag 8 december 2011

Andra

dagen jag sitter med familjen och äter. Och så länge jag får sitta lite själv på ena hörnet och äta i lugn och ro funkar det. Så jag känner att kroppen mår bättre. Skakar inte längre å jag kan nog ha tappat ett par kg på kuppen. inte illa men dom lär snart vara tillbaka och tagit några nya vänner med sig.

Sen gjorde jag nåt väldigt skönt idag. jag sket i alla måste saker hemma å drog upp på stan och fika. Det va väldigt trevligt. Men fan va ont det gjorde att skratta. Kändes som överläppen skulle trilla av. Men skönt för själen var det. Nog för att en av mina vänner hade sorg. Hans älskade mufc har inte spelat sitt bästa så dom fick inte vara med och spela längre.

Men sambon har nog fått ett allvarligt fel...han har hållt på i tvättstugan i tre dagar och grejat han tvättar och hänger och viker. Å idag kom han på att han kunde hjälpa till att plocka undan efter jag lagat mat. Undrar vad han vill med detta...och vad det kostar.

Inga kommentarer: