onsdag 6 januari 2010

Kallt

som fan är det!
Igår natt var det -25 det är fan inte mänskligt! Det är inge kul när det är så här kallt. Man kan inte vara ute längre stunder. Bilen tar en evighet för att bli varm. Det räcker nu lixom!

Men visst efter en varga vinter brukar det ju komma en toppen sommar så håller alla fingrar å tår som går för att det ska bli sant. Jag vill ha en riktigt varm å skön sommar. Känns som det var ett tag sen det hände.

Livet rullar på annars i vanlig mak.
Jobbar jämt som vanligt. Men har ork att umgås med folk igen. Har varit iväg till Ikea med BigT idag. Strosa runt mest å kolla grejor å småprata en bara vara eftermiddag. Väldigt trevligt!

Inatt är jag ledig så ska mest bara slöa framför tv:n men funderar på att krypa upp i sängen å börja läsa boken jag fick i julklapp...får väl se om jag orkar släpa mig uppför trappen...

Inga kommentarer: