fredag 15 januari 2010

Virus

Jag blir väldigt förvånad på hur naiva å korkade vuxna människor är.

Ta fenomenet kedjebrev via mail SUCK!!!!!!!!!! Folk fattar ju inte att det är ett sätt att samla ihop adresser till spamservrar. Som sen gör livet surt för mer än dig själv!
Eller folk på facebook som går med i grupper å som sen byter namn...men någon har redan skrivit bra om det så klicka här för att läsa

Men just nu sitter jag mest å bara väntar på att de små ska gå och lägga sig så jag kan få överta soffan å tv:n.

Har jobbat två nätter å har haft det ap trist för han jag jobbar för har varit inlagd på Usö så jag har suttit i en fotölj å bara haft datorn som sällskap...inte har jag kunnat gå ut å röka, göra lite natta mat, kolla tv eller vika tvätt. Ni vet allt som man gör bara för att hålla sig lite pigg å få tiden att gå.

Nu har jag bara kunnat sitta där i rummet å surfa runt på datorn...å hålla koll så allt är ok.
Men tiden går ju så vansinnigt långtsamt!!!

Men livet är tillbaka i sina vanliga gänger igen på söndag så skönt så skönt!

Inga kommentarer: