måndag 25 januari 2010

Mitt

humör är på väg att bli bättre...inte helt okej men dom senaste två dagarna har jag iallafall inte vaknat med gråten i halsen.
Men är inte helt på topp det märker jag ju. Som tur är så har faktiskt min sambo gjort mycket för att visa att jag är älskad.

Som igår kväll. Han smussla å höll på vid duschen ställde ut pallen å hyllan. Hmm sen så låste han in sig å greja en stund. Ja ja nåt håller han ju på med men vad får jag ju reda på ändå så behöver inte forska närmare i saken var min tanke...när han kom ut så låste han dörren utifrån...hmm mer mysko men men har ju lärt mig att han vägrar att berätta saker om man visar sig allt för nyfiken så spelar ju inte alls nyfiken...men nån som inte kan är ju min dotter...varför är dörren låst vad håller du på med vad ska ni göra...frågor frågor frågor å inte får hon några vettiga svar.

Men sen så kom sambon å sa kom nu, med badrocken hängande käckt på svaj över axeln. Å då är det ju bara att göra som man blir tillsagd. (inte för att jag hade nåt emot det heller för en gång skull) Å kliver in i duschen då har han tänt 32 st levande ljus å ställt längst med väggarna. Det va jätte mysigt!!

Va som hände sen är barnförbjudet.

Men visst man blir på bättre humör när den man älskar verkligen verkligen visar det i både handling å ord!

Inga kommentarer: