tisdag 12 januari 2010

Meh

ont i ryggen va f*n ska det va bra för...men kanske ska skylla mig lite själv eftersom jag möblerat om två gånger idag i vardagsrummet.

Första gången gjorde jag när sambon inte va hemma...ni vet när katten är borta dansar råttan på bordet...men kände själv att det inte vart helt bra...så lossades som det regna när sambon börja komma med åsikter...man får ju va lite smart...

så nu sitter jag här å grämer mig...men fint vart det å bättre än innan...fick in mer rymd å yta i rummet så det känns bra...

Å när jag ändå va ifarten så bar jag ut alla julkartonger i förrådet. Men fy vi måste rensa där när det blir lite varmare ute...å fan va skit man sparar på fast jag rensat tre gånger på lika många år samt den jätte rensningen jag gjorde när jag flytta tillbaka till stan.
Blir så förvånad över allt skräp man tycks ha användning för å sparar på. Men när vi tar tag i förrådet lovar jag å svär att jag ska kasta allt som inte har varit uppe ur sin kartong på över ett år så vidare det inte är vissa minnes saker då...men resten ska bort!!

Tror jag...det låter ju bra iallafall!

Inga kommentarer: