måndag 12 juli 2010

Åska

dunder å brak gick jag å vänta på halv eftermiddagen men ett rejäl smäll vart det vid 21 i går på jobbet å en hastig liten skur sen va det slut på det ovädret!

Hoppas på att det regn som utlovats imorgon kommer för behöver en dag med lite regn så man får lite fräscht i trädgården igen. Både rabatterna å gräset skulle behöva en dag med regn. Å sen har jag sett att mina blommor i sten rabatten har börjat visa knopp så ska bli spännande och se hur dom blommar.

Annars så går livet sakta vidare. Men känns bättre nu efter jag jobbat lite. Men måste begära ledigt till begravningen ska jobba både natten till och natten efter å det är ju inte direkt att rekommendera

Nu ska jag mest bara släpa mig ut i värmen. Sätta mig i stolen på baksidan och sola lite. Dricka ett par koppar kaffe å njuta av vädret innan det blir för varmt.

Inga kommentarer: