fredag 30 juli 2010

Pappas begravning



Det var en fin stund i kyrkan allt gick bra sambon kunde ju inte följa med pga barnen så tog med mig frugan istället. Och det va skönt att hon var där även om jag å mina barn stöttade varann så behövde jag styrkan från henne just som solisten sjöng Bro över mörka vatten då slog det mig. Min pappa kommer aldrig mera att komma som en superhjälte och rädda mig när jag behöver det.

Efter när vi stog på kyrkbacken och små pratade med folk för det var mycket folk i kyrkan och väldigt mycket blommor. Då fick jag höra att jag är en avbild av min riktiga farmor. Å inte bara från en utan flera från den sidan på släkten som inte sett mig på flera år.

Men dagens bästa var nog att min mamma fick frågan flera gånger...hon å så pekade dom på mig är hon en av barnbarnen? Ha ha den värmde :)
Men att dottern fick höra tusen gånger men åååå vad lik du är din mamma var kanske mindre populärt he he

Men nu känner jag mest att ikväll vill jag nog tända lite ljus å krypa upp i soffan med sambon å ta ett glas av valfritt slag. Och bara njuta.

Inga kommentarer: