måndag 26 juli 2010

Handlat

lite till mig själv för en gång skull. Å måste ha fått nåt fel på hjärnan för trodde att sambon för en gång skull kanske skulle visa lite jävlar annama å glimt i ögat men nej ser ni inte ens en tripp för att handla mig nya b-h:ar och trosor kunde få han att visa lite känslo yttringar i affären. Förutom när jag fråga om råd när det gällde klänningen jag ska ha på pappas begravning då sa han mest men den va fin den funkar jätte bra lite ur ringad kanske men du kan ju ha ett svart linne under så passar det jätte bra.

Inga små kommentarer om att jag skull nog tycka att den modellen av trosor eller b-h skulle passa dig trilla ur munnen. Sorgligt nog va jag i akut behov av nya trosor å b.h:ar så kunde inte bara skita i det. Men det va sista ochenda gången han får följa med å kolla underkläder med mig. Sen så kommer jag aldrig strutta runt i b-h å trosor hemma. Han är ju iallafall inte intresserad av vad jag har för nåt så kan lika gärna börja med enkla tråkiga men bekväma b-h:ar å billigaste enklaste bomulls trosor är det enda som kommer handlas hem. Varför göra sig till?!

Han hävdar ju bestämt att han bryr sig om det som är i inte vad som är på med ska det va så jävla svårt att nån gång i bland för min skull låssas som att han tycker jag är fin?!

Inga kommentarer: