fredag 28 oktober 2011

Är

det bara mig sånt här händer?
Va på stan å fika med lite löst och ohängt folk. Hade ju lovat mamma att handla hem engångstallrikar så drog iväg och fixar det efter fikat...å när jag kliver ur bilen på parkeringen hör jag ett riiiiiiiiiiiiiiiiiiiich å så fläktar det fint i grenen...å inte lite det sprack heller en reva på 10 cm men som tur va gick den bakåt å så hade jag min ullkappa på mig så svalde stoltheten och traska in handla det jag skulle men akta mig noga för att böja mig fram...va nog med att böja knäna. Åkte och lämna sakerna till lilla mamma. Drog hem då stor sonen i dörren å vill ha skjuts till banken så va bara att vanda på klacken...satt konstigt nog kvar i bilen. Hem å då kom sambon å ville att jag skulle med och köra de små till sin mamma över helgen...jaha sitta kvar i bilen en gång till...men så på vägen tillbaka gick vi in på ica och handla med lite saker till maten...va även där tacksam över ullkappan å tänkte på att inte böja mig fram. Be sambon gå tätt bakom va inte på fråga. Hem å laga mat i trasiga byxor. Äta mat i trasiga byxor. Sen kom sonen och ville ha skjuts igen för bussen gick just. Så köra bil igen med trasiga byxor. Hem å bestämde mig nu jävlar ska byxorna av!
Gjorde sällskap med sambon när han stödvila inför natt jobbet men vakna efter 20 min så kom på äh va fan lite gott att tugga på framför tvn är jag värd hoppar i byxorna och just som jag knäpper kommer jag på men va fan nu tog jag på mig dom trasiga byxorna igen! av med byxorna å i ett par hela mysbrallor och så iväg men denna gång med hela byxor på!

Inga kommentarer: