måndag 31 oktober 2011

Sagt

det förut jag vet...men jag har nog dom bästa jobbarkompisarna som man kan få...helgen har rusat förbi å som vi har skrattat å då går tiden fort som fan. Så igår var jag snäll å åkte och köpte två askar med godis skrev en snäll liten lapp å ställde på bordet på kontoret...mina jobbar kompisar vart jätte glada å överaskade! Så snäll kan jag vara flera gånger!

Men idag har det varit segt fast jag jobbat med nästan alla timmar me en av dom jag tycker bäst om. Men jag är ledig i två hela dagar jupp hör å häpna! Så satt jag å kolla och upptäckte att nåt fel måste det vara för är ledig två helger i rad! Denna helg har vi ju de små hemma så blir nog mest att slappa hemma men helgen efter jag va fan kan nog öppna den dära vinaren som ligger i kylen...å har jag riktigt med tur så kanske nån av mina vänner vill hitta på nåt trevligt!

Inga kommentarer: