söndag 16 oktober 2011

Har

nog världens bästa jobbar kompisar visst en del är ju mindre roliga och jag skulle gärna slippa jobba med dom/den. Men över lag så är alla underbara å alla har samma knepiga humor som jag...vilket gör att många dagar skrattar jag så när jag kommer hem har jag ont i magen.

Som i går vi som jobba ihop va lika trötta å så börja en prata snusk å vi andra hängde på ju mera dagen gick ju tröttare och roligare blev allt. Inte vart det bättre av att jag å en till gick och la oss i varsin massage stol...två trötta individer bakom ett skynke...aj oj åååå öhhh stön stång å gnissel...å så fnitter.

Men jävlar va bra jag mår av att jobba med dessa folk...dom lyfter upp en även när man känner skoskaftet runt halsen. hade tänkt att duka upp och ha en mys kväll för mig själv igår men när kl va 8 å jag såg i kors beslöt jag mig för att nej...det finns nog en annan dag till det. Å gick in och la mig...men se då vart jag pigg. Höll mig vaken till efter halv tolv...sen minns jag inget mera förrens katten kom och försökte göra inbrott på sovrums fönstret kl kvart i fem i morse. men va ju vaken när sambon kom hem å kunde kura ihop mig under hans täcke och ligga och små prata och bara vara tills han somna. Så räknar det som helt ok.

Inga kommentarer: