onsdag 19 oktober 2011

Duktiga

sambon som fixade bromsarna på bilen igår...fast det kommer ju inte vara lika spännande att köra bil nu...

Sen funderar jag på en sak. Om man inte kan gå i klackar å är över 35 borde man nog fattat att köpa ett par kängor med hög klack inte är en så smart ideé. Men vissa är inte så smarta tydligen. Fick lyssna på en som klampa runt som en elefant som såg ut som en välvattnad kamel hela kvällen igår. Som sen ägnade 20 min att klaga över att man hade ont i fötterna. Så dålig hörsel har jag nog aldrig haft och har nog aldrig läst så intensivt på nätet. Jag vet elakt som fan men vissa människor orkar jag bara inte med just nu. Jag fattar bara inte jag är trevligt mot mina jobbarkompisar men alla har ju jag inte nåt gemensamt med så fattar bara inte varför människan ska envisas med att försöka göra sig kompis med mig. Gå och lek med nån som vill vara din vän. Jag har redan vänner att leka med i sandlådan.

Inga kommentarer: