söndag 23 oktober 2011

Duktig

sambo han har skruvat upp mina krokar i sovrummet...dom har bara väntat så där 6 månader på att bli uppskruvade...men för att göra det så behövde han borrar och borrmaskinen samt skruvdragaren. Å han hitta inte batteriet till skruvdragaren å inte asken med borrar...men sambon han är smart han...han åkte och köpte nya borrar...å se när han kom hem så letade han reda på batteriet och i farten så hitta han asken med borrar...så han åkte alltså iväg och köpte borrar helt i onödan...helt i sin ordning om man är min sambo.

Nu väntar jag bara på att han ska få tummen ur och skruva dit handtagen på garderoben på hans sida i sovrummet...

Å jag har varit duktig och lagat draperiet uppe vid stora lilltösens säng och bäddat rent i hennes och lillemans säng. Och strykt dit lappar på två av stora lilltösens favorit byxor. Samt på mellantösens nya byxor hon lyckade använda två gånger innan hon hade sönder dom.
Nu ska det bara dammsugas och torkas golv så ska väl hemmet vara fit for fight under veckan när jag ska jobba röven av mig.

Inga kommentarer: