onsdag 5 oktober 2011

Dumma

katt!
Hon är så kelsjuk att hon följer med in på toa och tassar runt fötterna och ska promt upp i knät när jag sitter och bajsar...hur lätt är det då att bajsa tror ni...och när hon inte får sitta i knät sätter hon sig framför mig och glor arg på mig tills jag är färdig...försöker katten säga mig att det är dax att lugna ner mig lite...för är det enda gången jag sitter stiller är när jag bajsar?

Igår skulle min far bästa pappan i världen fyllt 70 år. Jag tog med mig min son och åkte till minneslunden och tände ljus och satte blommor. Min mamma hon hade tagit ett glas vin och lagt patiens. Min far var mästare på att lägga patiens i tid och otid. Så tycker mamma gjorde helt rätt!Och gissar på att hennes gick ut något som pappas aldrig gjorde.

Inga kommentarer: