söndag 2 oktober 2011

Jag

är så trött på att tjafsa och tjata om allt...men nån gång måste väl ungen ge sig...men har en lilleman som är överlycklig över att va hemma. Och stolt är han med för idag har han nästan helt själv vågat tvätta håret...stort fram steg!

Men så sonen min han fick reda på tidigt i morse så råkade en av hans kompisar ut för en bilolycka. Tyvärr överlevde han inte. Det sorgliga är att han som körde va inte nykter och bilen va stulen. Han som omkom va inte heller nykter. Och han som körde kommer bli misstänkt för tillgrepp av fordon, rattfylleri och vållande till annans död. Inte roligt liv han får...hoppas han har ett bra socialt nät ikring sig.

Så trist när sånt här händer...och jag vill ju att mina barn ska slippa gå på sina vänner begravningar sånt hade jag nog av under min ungdomstid.

Det har varit skönt att va ledig i helgen och bara varit inga måsten utan gjort det jag själv velat. Strunta i att putsa fönstren ansåg att umgås med vänner va viktigare. Och har fått lite extra ensam tid med sambon...så räknar denna helg som en av dom bättre på länge. Å jag ska inte vara på jobbet förrens imorgon kl 15 så får en kväll framför tvn med sambon åxå!Fast det är klart han är ju dödligt sjuk igen...förkyld...så ni förstår väl hur dålig han är?

Inga kommentarer: