fredag 30 september 2011

Knäna

håller faktiskt riktigt bra men får ofta ont på kvällarna när jag gjort långa pass och dom dagar jag haft mycket på schemat...men inte alls så som det gjort förr så håller tummarna att det ska klinga av.
Annars rullar livet på...igår fick jag nog satte ner foten och talade om en gång för alla att nu räcker det mig behandlar man med respekt!

Men det är tur man har trevliga och bra jobbar kompisar. Dom gör faktiskt jobbet bättre.
Men är trött...och jag skulle behöva en kväll ute med goda vänner men ingen har ju ork att höra av sig till en längre. Verkar som jag inte platsar på umgänges listan längre. Hänger ju på fiket och snackar skit med vänner å bekanta när jag är ledig...men det är allt jag träffar mina vänner numera. och fine vill ingen umgås med mig så får väl jag hitta på nåt annat sätt att roa mig på. Skulle ha gått på bio med sambon och en av fika kompisarna men så hade jag helt glömt bort att vi lovat att vara barnvakt till grannes unge. Så blev inget och sambon han vart glad då fick han sova lite extra innan jobbet.

Men drog iväg till affären och handla hem lite godis och chips med dipp så ska väl glo lite på brittisk kriminalare och sen gå och sova...imorgon funderar jag på om jag skulle ge mig på att putsa fönstren i köket och i vardagsrummet ...men än så länge har jag alltid lyckas hitta nån ursäkt så jag slipper..får se om jag kan hitta nån imorgon med...

Inga kommentarer: