tisdag 6 september 2011

Asch

hur länge ska jag ha magras då? va vänligen och tala om det för mig snarast...tänkte att jag snart skulle slippa springa och lassa ur två gånger om dagen. Jag kan detta nu lixom.

Nog om bajs...nu till hunden...den håller sig borta på jobbet men hittar mig på vägen hem. Tur jag jobbar 13-22 imorgon...lär ju vara lagom muck när jag kommer hem imorgon. Men om nu inte jobbet ringer och har panik på torsdag fredag så betyder det att jag och sambon faktiskt får två dagar hemma när alla barn är skolan. Det kanske kan ge oss lite tid att bara prata. Och jag ska göra ett stort försök att övertala sambon att sluta smida planer ang ny bil och en extra sidinkomst. Han måste förstå vad tid det kommer ta och vad lite tid han har att ta av.

Men hunden på min rygg talar om för mig att jag hoppas på för mycket att sambon aldrig kommer ge upp sina planer.

Inga kommentarer: