lördag 17 september 2011

Jobba

7 dagar i rad samt ha mag ras dom två sista dagarna har gjort mig lite matt kan jag lugnt säga.

Men gick och la mig tidigt igår och vaknade vid sex imorse och kände mig utvilad. Men somnade om och vaknade kl halv tio tänkte genast å lite kaffe på det här och jag är nog en ny människa...jomen tjena. två sväljar kaffe senare och magen vände ut och in...bara att sitta och låta det rinna ut lite och kall svettas en stund...det luktar inte mumma längre i badrummet.

Men lagom som jag suttit färdigt på min tron så ringer hemtele och en mystiskt röst frågar envist efter sambon...jag förklar snäll att nej han sover han jobbar natt serdu. Men frågar tillbaka vem kan jag hälsa söker honom så kan han ringa upp när han vaknat? och det visar sig vara en av hans älsta bästa vänner...som ska till stan och hälsa på sin familj...å vad kul det ska bli att väcka sambon lite tidigare och säga att hans vän är i stan och vill träffas!

Jag hade planer på att kasta på mig lite kläder och dra iväg till affären men avvaktar nog lite. Pga magen. Men nu verkar den ha lugnat sig lite så vågar nog dra iväg en sväng...måste ha maskindiskmedel...det är disk på hela bänken.

Inga kommentarer: